woensdag 26 november 2014

hoihoi

Vandaag eens een kerstkaart, na een tijdje uitproberen merkte ik toch dat dit niet helemaal mijn ding is :-/. Ik maak veel liever kaarten wanneer ik het zelf wil en over welk thema dat ik wil, maar ja doorzetten dan maar dacht ik!!! En na een tijdje kwam er dan toch een goed ideetje binnen rollen :-), ik heb het met traditionele kleuren uitgewerkt en met niet-kerst kleuren.Kijk maar gewoon naar de foto's ;-).
Dit is de traditionele, met een pons heb ik Merry X-mas uitgedrukt, met washi-tape heb ik de randen afgewerkt en dan nog een Don & Daisy-stempel :-)

Deze is anders, ik heb de kleuren zilver, blauw en paars gebruikt en als embellischment heb ik er een zilveren washi-tape strikje aan toegevoegd!!

En dan de 2 kaarten nog eens bij elkaar om het verschil in kleurtjes te zien :-)
Tot de volgende keer!!!!!!! Xxx Luna

1 opmerking: